MY NICEFollowers

WELCOME

thanks for stopping by..
have a nice visit..and enjoy my blog..

Wednesday 23 May 2012

hati ku..:)


yess pulangkan balik hati saya tu...awak dh perlukannya lagi so buat apa awak masih mahu menyimpannya???
tolonglah jangan sakiti hati saya tu lagi.....:"(



asal tetiba lak emo ni...rase2nye xde sape2 pon yang curi hati aku ni....still ade ag..xhilang pon...:)..orang xcuri tp aku yang bagi tanpa sidia mengetahuinya pun...(boleh ke cm2?) whatever lah
yang p[enting aku suke dia..aku ni mmg suke sngt suke org ntah ape2..hehe
dulu jumpa mamat ni kt cafe..skang ni jumpe kdg2 je tu pon time selisih je..hehe..dia xtahu pon aku suke die..(segan seyh nk gtaw).well,well,,well i am a malay girl yang masih ade ciri2 ketimuran..ngee~~
T________T


No comments:

Post a Comment