MY NICEFollowers

WELCOME

thanks for stopping by..
have a nice visit..and enjoy my blog..

Saturday 9 June 2012

dia, dia dan dia...

to my BFF ( Mr. MA)

aku kenal dye since 4 tahun yang lepas..yess aku admit aku syg dye sngt2...dulu penah sekali pakwe aku jeles then sruh aku plih antara Mr MA dngn dye..then my choice ofcos lah Mr MA..you know what?? it is because prinsip aku pakwe sng cari laen n Bff ssah..ermm.. every single day dlm masa 4 tahun tu kitorg akn sntiasa tnye kabar or SMS..klau sehari xmsg ase cam lain sangat2..ermmm..org kate laki ngn pompuan xbleh jd BFF but for me boleh jex...aku dh buktikan..aku ng dye xde feeling2 pon...antara aku ngn dye xde pon rhsia..klau dye rahsiakn sumting drp aku pon mgkin aku xtaw..tp aku mmg xde rahsia..even if aku period pon dye tahu..hehe..mskan pertama kau pon dye tahu...

he always by my side...xkira aku happy or sedeyh...dye tahu semua masalah aku...bila aku cter gpe2 kt dye...dye akan salah kan aku jex...tp xpe skrg2nye dye spent time utk dngr mslah aku tu... aku pon tahu dye slalu salahkan aku pon sbb dye nk suh aku kuat...arghh misss that moment!!

dye pnye prangai pon aku dh faham (kwn dh 4 tahun kot) dye jenis yang xsuka bnda remeh temeh...dye xsuka perempuan gedik2... dye xsuka pk psal msalh..for him everything will be ok..

kitorang mngkin boleh baek sngt2 pon dsbbkan kitorang kong si tarikh lahir yang sama.. 
4 JULAI.. . mgkin kitorang bnyak persamaan dari segi kesukaan dan perangai...sebab tu boleh KAMCENG kot..hehe..aku pon xtaw..

tp sejak 2menjak ni dye mcm lain sngt2..uuhuhuh..aku rasa kehilangan...msg pon cm nk xnk jex..die ckp dye dh ade makwe..aku fifty-fifty nk cye or x..sbb i knoe him more than he knoe himself..dye xboleh tipu aku..sbb aku tahu dye xsuke kapel...tp kenapa dye berubah??

when i ask him,, dye ckp xde pape..just cm biasa...tp aku dpt rasa perubahan dye tu... aku mmg xsnggup nk kehilangan dye even aku ngn dye just a frends.... masa yang kami dh kongsi tu terlalu lama....terlalu sukar untuk aku melupakanya... aku syg sngt2 frenship ni... tp mgkin dye dh fed up or sumtim ngn aku..

aku ase dye brubah lepas aku ngn dye ade konflik ari tu...
aku gaduuh ngn member lain..time tu mood aku mmg down giler..then dye ckp bosan msg ngn aku..lpas tu aku ckp lah k fine lpas ni klu aku anta msg xpyah rply..tp time tu dye pon cm tekejut.. lpas dye pujuk2 aku..aku ok balik...dye pon ok...

selang beberapa ari dye mintak gambar aku ( Mr MA mmg slalu mntak gambr aku) aku ckp xnk bg...then aku ckp lpas ni xperlu mntak dh sbb aku xsuka...dye pon mcm merajuk..tp aku tahu dye xambik kisah pon...sbb aku mmg dh slalu ckp cmtu..tp bila dye mintak aku kasi jex...lpas 2,3 ari fon aku rosak..aku xckp kt dye..lpas tu dye ckp aku tipu...saje bg alasan sbb xnk mms gmbr kt dye...lpas aku explain tu dye cm percaya...tp lama klamaan dye dh jd cmni...

ermm cmne eyk?? aku miss him damn much!!!


ME n Mr MA





No comments:

Post a Comment