MY NICEFollowers

WELCOME

thanks for stopping by..
have a nice visit..and enjoy my blog..

Wednesday 17 October 2012

SELLFISH a.k.a penjual ikan

aku paling xbleh blaa dgn org yg sellfish ni...kecik besar,, kecik besar je aku nengoknye...ase mcm nk sekeyh2 je kepala tuh..tolonglah..mnyampah derr

bila ko susah ko taw mna nk nk cari kwn utk tolong ko kan...bila sng ko buat derk je time kwn ko yang slalu  tolong ko ade mslah... boleh ke kwn buat prangai cmni??? ko jwb skang!!

aku mnyampah derrr...bile ko ade msalah muncul lah muke kesian yg hodoh tu dpn muka aku ni hahh...xnak tolong pk ko tu kwn aku...kesian jgk aku bila tngk ko ssah..xsampai ati..so aku tolong jex...

tp bila aku ade probs ade ko muncul?? ade ko tnye aku?? even bila aku dh mntak tolong pon..ade ko tolong???

weyh tolong lah jgn nk selfish sngt..pk lah masa dpn cmne...xkan slama nye aku nk sabaar dngn prangai bodoh n bangang ko tu???


No comments:

Post a Comment