MY NICEFollowers

WELCOME

thanks for stopping by..
have a nice visit..and enjoy my blog..

Monday 18 March 2013

the way u handle it..

assalamualaikum..

motif hapdate blog tetengah malam buta??

ekceli aku terfikir cara seseorang bg nasihat or panduan or something akan memepengaruhi keputusan pembuat keputusan tersebut... mcm bebelit tp baca betol2 korang akan paham...

cth laa kan.. if kita nk A join group kita..kita xboleh nk bg pandangan negatif pasal group lain in other word jgn burukkan group lain tu...kita bgtahu kelebihan group kita then puji jgk group lain tu...mcm mana nk cakap eyh??

kita jgn burukkan org lain walaupun org tu dh terang2 buat bnda yg xbaek...ok x??
mcm xboleh kan..hehe...ntah laa aku sendiri pon xtaw nk ckp mcm mana tp siyes kalau kita nk someone tu ikut cara kita jgn burukkan cara yg dia sedang ikut sekarang..g2..

hehe..asal melalut memalam ni...ermmm..gini member aku tu ade bg nasihat kat aku..sebelum ni ade je org dh ckp dengan aku tp aku buat donno je bnyak kali plak tu..cara dia ckp tu menyakitkan hati...huhu..but tonight aku yg timbulkan isu tu kat member aku then dia buat aku terfikir...
cara dia bgtahu aku,,ayat yg disusun tu..siyes buat aku terfikir...cara dia bg pndapat tu siyes buat aku cair..xsangka ayat2 tu boleh kluar dari dia...memang bagus sangat2..tetiba nk respek dia...hehe..boleh??

ok lupakan pasal tu..eehe..
huhu..sebenarnya aku dah 3malam xbleh tidow dgn nyenyak..huhu...seluruh badan gatal2..abes merah2...sabor je lah...sbb semalam langsung xbleh tido..td aku pg jumpe doktor..doktor xchek pon..siyes aku frust tunggu lama2..

dr : sakit ape??
aku : memalam badan saya gatal2..
dr: owh u ade tukar cadar x??maybe bugs dalam tilam kluar..
aku : owh..tp siang pon sy dux atas katil xde gatal pon..
dr : i suggest u ubat ni..6t u boleh pg ambik.. sapu tmpt gatal..n mkn bila perlu..
aku: ok..tq

boleh??
tunggu kemain lama..
aku xrasa badan aku gatal disebabkan bugs..sebab aku dh share katil ngn member aku 3mlm..why?? 6t aku citer laen..abes tu kenapa?????





masih misteri!!!

No comments:

Post a Comment