MY NICEFollowers

WELCOME

thanks for stopping by..
have a nice visit..and enjoy my blog..

Thursday 6 June 2013

tolong laa berperasaan siket!!

assalamualaikum...

sekarang ni aku tengah demam exam...huhu..tapi hari ni xde paper pon..gap....coming paper is on 9th sunday...so rilek2 dulu..petang ni xde nak citer pasal exam pon..buat aku tambah stress je..hikhik...budak xmo terima kenyataan kene exam camni lah gayanya...whatsoever!!

aku buat entry ni saje je nak borak2 kosong..nak citer pasal someone i used to know yang berhati batu...siyes xde perasaan..nyampah sangat2 taw...this guy is my bf..pfftt..apbt..kapel ngn org xde perasaan akan sentiasa makan hati berulang jantung lkah gamaknya..haha..tapi aku xnak citer banak pon pasal dia ni since kitorang just kapel laen lah kalau dah kawen.. ye dok?? 

aku kapel ngn this guy xmcm kapel2 yang lain yang jumpa doblasjam sehari..msg n call doplohpatjam..aku ngn dia nandoo k...xcontact langsung dlm seminggu pon penah je..dia rilek je..aku je laa yang serabai pon..uhukkss..

dia pon masih belajar.. budak industrial design..xsama U dgn aku pon....since dia kene desing apetahkebenda tu most of his time adalah kat studio...thats why kitorang jarang contact...dpt jumpa pon kat kampung time cuti or midsem break..

kitorang selalu gaduh pasal BUSY je..haha..xpon sbb dia langsung xde masa utk aku..tu je topik nya..mmg xde arh sbb lain....aku sedar tu mmg salah aku sbb xmo phm keadaan dia..haha..tp nk buat camne kan..kdg2 sakit ati wooo...

penah gak arh rasa dia macam ada skandal kan..laki bukan boleh percaya sangat...aku pon x 100% trust him...tapi aku SUMPAH xde...tp aku try buang perasaan tu....tahap curiosity aku boleh diovercome lagi lah kan...xsampai tahap nak BANG!!! meletop..hehe..over...

ari tu aku ade dengar lagu JUST GIVE ME A REASONS by pink tu..lpas tu aku suh dia dgr...boleh pulak dia xpaham..tensi hokeyh...

selang dua tiga hari tu.. aku buka fb jumpa satu gambar ni dengan kata2 yang sedikit owsem..aku pon sent laa kat dia...skali lagi dia buat xtaw.....


dpt je gmbar ni boleh dia tanya aku.. xde paper ke ari ni???


lepastu semalam aku xboleh tidow..time tu dah 2lebih kot..saje je msg dia..

aku : kite xbleh tidow.. :'(
dia : kenapa pulak??
aku : xtaw...sakit kepala ngantuk sangat...tapi mata still xmo pejam..
dia : tutup lampu ttup mata then tidow.
aku : ermm xpe arh..nyte.. sory ganggu (merajuk)
dia : jgn laa merajuk...kite bukan xnak pk pasal kamu..tapi kite xde masa..skg ni ade kat studio tengah design.............
aku : kite xmerajuk pon..xpelah..kamu buat lah keje dulu...

penat ok merajuk sesorang..huhu..sabar je lah....
tadi tengah online FB jumpa satu lagi gambar dengan kata2 mcm tadi tu..hehe..ingat nk sent kat dia...tp pk balik xjd arh sbb jap ag kang dia kata aku saje je nak cari pasal..hehe

selalu je dia xrply msg aku..aptb..pfft..


aku xde lah hegeh sangat pon kan?? haha..sedapkan hati sendiri lg....pape jela...

p/s : wahai kaum adam tolong laa jgn buat mcm org xde perasaan...hehe..kesian kaum hawa....mereka insan yang lemah... :)

peace & bye







No comments:

Post a Comment