MY NICEFollowers

WELCOME

thanks for stopping by..
have a nice visit..and enjoy my blog..

Tuesday 14 January 2014

check up...

assalamualaikum..

citer baling kebelakang lagi..hahha...dah lupa tarikh sebenar kejadian ni..hehehe
 
ada satu kelas ari tu tu lec masuk lambat lepas tu dia citer sebab kelambatanya tu...hehehe..lec tu pegi buat checkup dekat PKU...kitorang pon ooo kan je lah... xplan pon nak pegi.. otw balik tu lalu depan PKU.. boleh pulak member aku ajak pegi.. saja suke2..lgpon kelas petang tu cancel.. dux bilik xde buat pape pon.. pegi lah kitorang berdua..pffft.. dua orang lagi xnak ikut.. sakit perut kot...ntah dah lupa..
 
gambo ni kat kawasan kelas lagi


  kitorang sampai tu dalam pukul1.30. diorang dah nak rehat.. pegawai2 nak makan..nak habis kan pesakit yang tengah beratur tu je.. kitorang alang2 dah sampai.. nak tungu lepas waktu rehat mmg x arh..lama nau kot..so pujuk lah abang kat kaunter pendaftaran tu..hikhikhok..kesian tengok kitorang dia pon bagi lah..aku, su lepas tu ada amoi sorang..
beratur.. timbang berat, ukur tinggi semua setel.. boleh pulak berat aku 51KG hokeyh..xhagak...lepas tu tanya pegawai yang jaga kat timbang tu...
aku : encik penimbang ni betu ke??
encik: x betol kot sebab dari pagi lagi tu guna.. saya tambah sendiri 10kg..
muahahaha..10 kg okeyh...

check tekanan darah


    
umur badan aku 18 tahun...hehehe..muda iollss...
tekanan darah normal
paras gula rendah

masa tengah check gula tu..pegawai dia scary gile kot muka..ketat..seram aku...uhukk...
sekali dia buat lawak tergelak aku...
hahaha konon dalam hati ada taman kateko...muka gangters hati baik..hikhikhik matiklaa ngumpat...


yeay!!! dah....

dapat goodies ni.. dalam tu ada vitamin ngan notebook..









holloh..holloh...aku kat rumah skang ni...suke2!!!
bye........

No comments:

Post a Comment