MY NICEFollowers

WELCOME

thanks for stopping by..
have a nice visit..and enjoy my blog..

Wednesday 23 April 2014

bonding time!!!

assalamualaikum...

masa midsem break hari tu aku balik kampung seminggu kan...before balik tu aku dah umumkan kpd semua kakak2 aku yang aku mahu pulang..hahaha...

tetiba kakak aku (ayu) wasap
ayu: ko cuti berapa hari??
aku: seminggu je.. asal??
ayu: aku dapat cuti 3 hari...nak balik jgk lah..

mihmihmih..nampak nau dia winduu titeww annn....<3

sebelum kakak aku sampai tu (aku balik dulu so aku ade kat umah dulu)...mak aku dah ajak pegi pantai berkelah...aku on je..hehe..asal ade org bawak je....

kakak aku sampai tu terus dia ajak pegi pantai..so gtau lah k.long..klong pon on je..alang2 tu boleh terus celebrate bufday afiq (anaksedaraaku)

so moh lah kite.......................
our footprint


umah k.long dekat dengan pantai benting lintang..so pegi sana je..lagi pon pantai tu tak dikomersialkan..so orang pon xramai...senang siket nak mandi..xde lah segan kateko!!
private beach

us.. ayu, mak, aku, adik isya, jaa, baby..k.long drive

feel angin masa otw tu harus..haha

amboi adik dakpes tak hengat!!!     with ayu

adik aku jaa

budak ni takut!! kesian die...

mak aku pon ikot mandi sekali

meeting..muahahaha

berlari di tepian pantai...hamboi hakak!!

masa ni ombak kuat gilerr...nasib xmelambung kitorang..haha

best wooo!!!
pegi pon dah petang..apa yang plan semua tak jalan..haha...kebetulan time tu jugak.. ladang kelapa sawit abg long terbakar sebab panas..tu yang terlajak sampai ke petang..lepas mandi2 tu terus kitorang blahh!!
bufday boy pon pospone sambut..hehe...bersabarlah ye abang!!


P/s : honestly or give and take principle perlu ada dalam setiap persahabatan..

peace yo!!!!

No comments:

Post a Comment