MY NICEFollowers

WELCOME

thanks for stopping by..
have a nice visit..and enjoy my blog..

Wednesday 28 May 2014

SIPTIK 'COMMITTEE AND PRESENTER'




ASSALAMUALAIKUM...
eheem..ni kali kedua aku try tuk up entry citer pasal ni....
1st time ari tu ntah hape lah masalahnya..aku tertekan hape...puuusssshhhh!!! semua hilang dalam sekelip mata je...uwaaaaaaa...cerita untuk kali pertama hari tu mungkin lebih detail dari yang ni...ok fine yang ni tangkap muat je..pape je lah...

meh aku intro sikit ape tu SIPTIK..
dia ni sejenis kuey program ataupun majlis yang mengumpulkan semua pelajar-pelajar semester akhir (tujuan utama) untuk mem'present'kan diorang punye paper projek...

so aku pelajar semester terakhir ke??

jawapannya....no!!! aku sem depan insyaallah kalau xde aral...ehemmm... aku jadi wakil presenter untuk group assignment Purchasing je...kitorang ditugaskan untuk  buat model..

kenapa tamak walaupun dah tahu akan jadi presenter still nak jadi committee??

ok..yang part committee tu untuk kelas Project Management..kitorang satu kelas dibahagikan tugas untuk meng'handle'kan majlis tu..kiranya pemarkahan akan dibuat.. maksudnya tu assignment kitorang..by hook or by crook we have to make it success..gituu.. aku ditugaskan sebagai biro protokol dan.......... (lupa)..hehehehe.

ok sebelum majlis tu adalah rehearsal bagai..ok one more thing setiap group akan diberikan mentor which is lecturer yang juga akan terlibat dengan majlis tu nanti..diorang akan guide kitorang...sebelum majlis tu banyak kali gak meeting (sibukbebenorakusemni)

model projek Purchsing

ni aku ngn ahock..ahock ni bukan group aku pon dia saje je nyebok time aku ambik gambar... aiiissshhh...ni model kitorang..cun kan??? mihmihmih...tajuk kitorang pilih just in time...ok tu je..

yang ni hari pertama..penilaian keatas model tu..time ni aku tengah hafal point2 yang nk di presentkan tu...nervous bukan maen...hehehe..aku kan confident level tak berapa nak tinggi...gini lah jadinya...time aku dux tengah menghafal ni member akutu konon nak mengacau sekali kene suh ambik gambar..padan muka...muahahaha..


ni pemenangnya...dengan Fahrin Ahmad ok..kelas kau jah!!hahaha...yg ni hari kedua...FA jadi guest speaker....

ok dont..
back to the protocol committee..
pada hari kejadian kitorang ditugaskan untuk jadi usher kepada vvip yang akan datang.. so feymes lah kitorang asyik naik turun stage je..mihmihmih..

day one..

lina, ng, aku, aisyah, ayuni, tan

tan, kak mun, miss aimi, nasiah fatihah, jalee, pn hidayah, kak alisa
asal Tan gambar dua kali??? hahaha..diorang kembar..dua2 pon aku panggil tan,,org lain aku xtaw diorang panggil ape.. miss aimi ngan puan hidayah tu yang train kitorang hari sebelumnya..

masa dalam depan..dux depan sekali jaga vvip lah katekan..mihmihmih...ko hado??? hahaha..penat ok berpura-pura sopan..hahaha..1st time kot aku dux depan skali time majlis2 cam ni...gila tak psiko...




ni depan booth kawan aku..xsilap aku biro promosi...haha..diorang kene jual barang-barang siptik..ada baju,,cap,,stiker,, dan macam2 lagi......


ok daa....day two kita sambung lain kali..nuahaha..chek nak pi siapkan assignment dulu noo...byeee!!!



No comments:

Post a Comment