MY NICEFollowers

WELCOME

thanks for stopping by..
have a nice visit..and enjoy my blog..

Tuesday 3 June 2014

SIPTIK DAY TWO!!

assalamualaikum...

ok nak citer pasal day two...ekceli sama je ngan day one..baju je yang beza...muahaha..tapi gigih je..sbbb nak tunjuk gegambar yang banyak ni...ok...hahaha

 
gigih ok diorang ni nak berselfie ngan FA.. aku je cool kat belakang.. peghatii je prangai diorang..muahaha...tngok gambar2 diorang then jeles...ko mampu??

k lah aku gambar sorang2 pon boleh...cool kateko..
dah macam pegawai pencen je..muahahah



 panas giler ok asyik berblazer je manjang...huhuhuu


dah lama xde gambar ber5..so moh lah kita

lalat tu nyebok je..nyampah taw!!

sory zue ko buat muka aku terpaksa gantikan muka ko..muahahaha





gadis-gadis siptik...



dah setel...before bersurai kita buat post mortem dulu..
so berkumpul lah kita
mana aku??? 
muahaha..ofcos lah yang paling belakang nun...nampak tudung siket je......bagi laluan kat org2 lain....mihmihmih

dekan cakap siptik kali ni paling ter'best' muahaha...bagus sangat2nisampai terbest...g2..so sebagai penghargaan kat kitorang majlis makan2 akan diadakan....bestttttnyaaa!!

im looking forward to it sirr!!_kata aku dalam hati... :)

beberapa hari kemudian masuk kelas project pon Dr wan ckp sebb komitmen kitorang yang super bagus tu..setiap orang akan dpt markah tambahan.. TQ DR!!! (sekali lagi dalam hati)

walaupun penat yang ampun..aku enjoy giler handle projek ni...hehe..thanks kawan2 yang baru jumpe..korang the best ever!!!

bye2...

No comments:

Post a Comment