MY NICEFollowers

WELCOME

thanks for stopping by..
have a nice visit..and enjoy my blog..

Friday 25 October 2013

please be nice!!!

assalamualaikum....

aku skang ni tengah down sesangat..... uhukkk... ntah pape je..
 aku buat etry ni khas untuk aku meluahkan perasan..hehehe

aku tahu lah ko dah berubah... yess aku respek keputusan ko tu..tapi cara ko nak menasihat tu xhagak ok... walaupon ko xde sebut nama aku secara direct tapi aku dapat rasa ko mmg hentam aku...even ko start ayat dengan pangil org tu syg sekali pun..ayat2 belakang tu still xboleh diterima..aku sentap k..
even aku xmnutup aurat sepenuhnya tapi please be respect..aku respek ko...ko pon respeklah aku..aku xminta banyak pon..
 
 aku taw mmg tu silap aku...tapi cara ko nak tegur tu mmg silap...semua org boleh tahu ko mmg tuju aku kot...agak2 lah.. aku ada maruah k.
 
 p/s: nak menasihat atau tegur orang ada cara nya
ok sekian...


No comments:

Post a Comment