MY NICEFollowers

WELCOME

thanks for stopping by..
have a nice visit..and enjoy my blog..

Saturday 2 November 2013

permulaan november yang sedeyh!!!

assalamualaikum....

anyyeonghaseyo...pakcik jual sayooo...hahaha..ngade je..

sedih sebenarnya ni...uhukkss.. skang ni budak u tengah bercuti. depavali+midsem.. tapi aku xblik pon..khononnyeponadoi...plan awal xmo blik..tapi semua cafe ttup..ade yang buka pon jauh..xlarat aku nk jalan weyhh.. so decide nak balik gaxs..
 
1Nov which is smlam pkul5 lbeyh baru aku dpt makan..lapo gilo...pegi mall naseb ade gak cafe yang buka wlaupon pada awalnya aku dux target cafe lain..
 
 


  aku makan nasi goreng ayam.. sdap je tapi xabes pon sbb perut aku dh sebu xbleh nak trima bebanyak.. dari pagi xmkn pape pon lagi kot...aku pon pelik asal laa aku xbuat milo or nesvita sblum tu...


lpas mkn tu trus balik bilik...sbb semua kedai kat mall dah tutup...jalan punya lah jauh kowt...huhuhu...mlm tu bincang2 ngn mmber last skali decide nak blik jgak..asalnya xnak blik sbb nak siapkann asgnmt n nak study midterm bnyak kot...cpat2 aku msg mmber aku sbb dh janji ngn dia nk blik skali klau aku jd blik.. dia nk blik hari ahd sbb ade game so kene tnggu.. rumate aku pon blik ahd tp pagi..aku mlm...nk blik skali ngn rumate aku seram naek bus sorg2 sbb bus kitorang lain2..so tnggu lah kwn aku tu... dh settle bincang pasal tiket dan capai kata sepakat kompem blik mlm ahd...

ari ni mmber aku pegi bli tiket..dan dh settle pon.. sbb nak g ambik duit g makan kat mall kedai smlm lg skali..ari ni aku mkn nasi campur je sbb dh 3 ari kot xjumpe nasi campur...pfftt.. apepontakboleyy...


ni je pon aku makan...

selain daripada kisah makan tu...beberapa hari lepas aku ade order wedges kat ig..dah lama kot aku cari wedges mcm tu skali jumpe terus booked even aku taw aku xkan pakai..gilersaiko..haha...dah berangan bagai..siap bank in kan duit dh pon...alih2 orang tu wassap kata yang aku nak tu dah abes sbb kesilapan teknikal...kuciwa!! dia ade suggest patern lain tp aku xberkenan..lebih malang nya diorang bercuti sebulan...so lama naw lah kan kalau aku nak hold dulu..aku pon cancelkan je...huhu.. sedeh lagi..

p/s : cubaan kedua untuk beli barang secara online adalah gagal!!

No comments:

Post a Comment