MY NICEFollowers

WELCOME

thanks for stopping by..
have a nice visit..and enjoy my blog..

Thursday 8 November 2012

perkara fakta

assalamualaikum...

pada hari yang mendung ni meh i nk citer tntang fakta... 

FAKTA????

fakta ni xde lah fakta sngt pon...ni semua cter pasal aku punye prangai yang fakta-fakta xde tipu-tipu eyh fakta-fakta ini xde sedikit pun tokok tambah..ini semua adalah fakta (berapa banyak kali fakta daa!!) haha


  1. cakap ikut sedap mulut je- huhu,,sape boleh thn kan..bila ckp xpenah pon pk ape org akn rasa..for me its just a joke..but for org lain cmne?? bila org terasa ati aku mula lah nk gelisah,, rasa bersalah n so on..tapi time tu je..lain kali aku buat lagi dan lagi..
  2. sukar untuk mengucapkan 'MAAF'-ni satu lg masalah..ade kaitan dngn fakta satu..bila dh org tu trase hati..yess.. aku rasa bersalah..rase nk mintak maaf.. tp skadar rase jex...aku xpenah plak g mntak maaf.. ape ni???
  3. keras kepala- bila aku kate cmtu..that its..jgn nk kate cmni..aku xkn terima..haha..bengong kan??
  4. mudah terima utk KAPEL-ni satu lg prangai nk tunggu kene sepak..haha..bila ade satu si polan kate"any jom kapel" aku dngn cepatnya jwb "ok"...aku ase nk dushh...dushh..dush...je kepala budak ni...lpas smngu bila aku dh bosan..."kite putus eyh"..haha..xbleh blaa kan prangai?? ko ingat ko tu lawa noks???
  5. ingat diri je betul- hahaha...kalau korg ade kwn cmni mesti ase nk sepak2 je kan..aku pon...tp tu one of my attitude..haha..sabor jex..
  6. pemalas tahap dewa-nk cuci muka pon kdg2 malas...lpas tu tngk muka org cntik aku jeles..huhu...malas nk studi..mls kemas katil..mls iron baju..mls kemas bilik..mlas bsuh baju..semua mls..aku ni rajin mkn jex..
  7. beli brg-bila aku nk sumtim tu aku mst nk..haha..bia mhal pon..aku still nk jgk..slagi xdpt slagi tu aku dux pk..haha..bila dh dpt aku mmg hapy..tp xde mkne nye aku nk appreciate..buat brg tu mcm xde value langsung..buat mcm xde pon xpe..senget kan..
  8. exam-malas gila nk study..haha..kalau aku study max time just for 1 hour..haha...sempat ke..
  9. duit- merata-rata aku letak..bila duit dh xde.."aikk mana duit aku ni..ase bnyk lagi"..xbleh blaa kan..satu lagi bila recycle pkai jeans kan..tngk2 dlm poket ade duit.."eyh dari mana duit ni" haha..senget....
  10. brg yang aku nk guna xde bila diperlukan- ye angin kan??? aish.. mmg rosakkan mood lah...tensyen weyh bila dh xsited nk buat keje tp bnda tu xde...kompem xjd nk buat keje tu...ko pon sama kan???
thats all..haha..bnyak lagi k


hahaha...dasar perempuan gile kan..bnyak sngt perangai negatif...tu xsemua lg...ade bnyak lg,,tp aku lupa..6t akn di update by the time eyk..hahaah...ko tngk lah 6t..ade smpai 100 kot aku pnye bad attitude...


bye



4 comments:

  1. ahaha..
    bila baca ayat2 rempitzz kat atas tuhh..
    terasa gilerr..
    haha..

    *tetibe*

    ReplyDelete
    Replies
    1. daus : hehehe..xpe 6t kite giler sesama yeah....:)

      Delete
  2. Perkongsian yang menarik!
    Jumpa link dlm Kelab Blogger Ben Ashaari`
    Datang sini baca entri & FOLLOW sekali`
    Salam Perkenalan :-)

    http://engkumuzahadin.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Engku Muzahadin : thanks utk komen dan follow.. :)

      Delete