MY NICEFollowers

WELCOME

thanks for stopping by..
have a nice visit..and enjoy my blog..

Thursday 8 November 2012

sepaks.. :'(

yeeaayy!!! ari ni dpt mkn nasi kandar lg...hahaaha..mcm lah ssah sngt kan nk mkn nasi tu since dlm kampus ni ade satu RESTORAN YASMEEN yg mmg provide nasi kandar...sengal lah ko...


ari ni aku kena sepak ngn sorg mamat ni...

uhhuuksss...sedeyh seyh...bolehh??

muka aku ni bukan maen lg lawa boleh kene sepak...huhu

lawa ke tidokss??


haha

ekceli bkan kena sepak secara sngaja...sian guys tu dia xsengaja..
aku lalu sebelah dia..lpas tu dia nk tunjuk sumtim kat kwn die tu..." sana lah wey" sambil tangan diangkat untuk menunjukkan arah tersebut (dialog adalah rekaan tp lebih kurang sama maksudnya).

time dia angkat tu elok je aku lalu sebelah dia..then.... dushhhhh!!! oh aku kene sepak....haha

aku terus pusing sambil ttup muka nangis  gelak..hahaha...guys tu aku ase dia kompem terkejut kan..haha..pusing nk tngk muka aku..the he say sory..aku buat donno je..haha..bkn marah..tp i segan..kekekeeke..mesti dia rasa bersalah an?? aku pon xtaw nk ckp pon..spontan..



awak sy xde pape pon...hahahaha...








No comments:

Post a Comment