MY NICEFollowers

WELCOME

thanks for stopping by..
have a nice visit..and enjoy my blog..

Friday 30 November 2012

salam jumaat!!



assalamualaikum... :)


tadi pegi makan kat cafe.. lpas tu aku mcm xde slera sngat..sbb pg lmbt so lauk dh habis...sob..sobss..tambah2 lagi aku tngh sakit gg yg sngat lah annoying k..ulser lg...tensen mak...ulser tu dh mcm ok sbb aku dh beli dia punya ubt hari tu...





lpas mkn tngk abg2 hensem baru  balik masjid..ari ni kan jumaat..lpas tu aku trpk lah sian dorang ni lauk dh xde..nk mkn ape agx nya?? (ckit pnye concern xbrkenan ke??) hahaha..

bkn nk citer tu pon sbnarnya...last wed aku kuar mkn2 ngn member...wuuuhuuu best kot skali-skala kuar smata2 nk mkn je..bosan weyh hari2 mkn bnda yg sama je kt cafe..ngeh2..

chnglun kan xde kdai mkn yg meletops-letops pon..lpas pk2 kitorng decide nk mkn dkt kopitiam ape tah nama dia...aku lupa..sbb bnda remeh2 ni aku xpk sngt..asal dpt mkn je..(buruk pnya prangai)..so mkn pon bnyk lah k..hahaha..kitorg kluar 5org...




                                                               bismillahirohmanilrahim..
                                                          aminnnn(secara beramai-ramai k)





nasi goreng apetah nme dia ni..tp mmber aku ckp boleh thn sdap nya..


mine..hehe..western k.. :)


kwn aku pnya jgk..kate nya sizling ini tersangat lah kaw..haha..tp kan yg pling lwk nye dia kate cendawan tu best masa masuk dlm mulut otw nk msuk ke perut tu rasa mcm petai..kahkahakah...xbleh blaa kn perumpamaan tu..


mil shake apekah nme nya ni gue sdah lupe..tp best...ckup rasa..mavelous!!


sampai2 terus ngap..lupa nk snap...masa ingt tu dh tingl ni je..kesian..:(


yang ni pling aku suke..best yg teramat..banana split..smpai ketaq tngn nk snap sbb trlalu xcted nk rasa..kihkih


pon mmber aku pnye





overall semuanya best...service pon bleh thn...


kbye
selamat 'lunch' eyk... :)









No comments:

Post a Comment