MY NICEFollowers

WELCOME

thanks for stopping by..
have a nice visit..and enjoy my blog..

Sunday 2 December 2012

aku love big bang

siyes aku suke giler bigbang nowadays..hehe
first di introducedkan kepada group k-pop ni masa aku tngk Running man..ade 2ep tu big bang as their guest..lpas tu aku trus falling in love with them...hikhik..even sblom ni aku mmg xske group k-pop sngt

fantastic baby, monster, blue, bad boy, semua aku ske..
klau nk kate aku hafal lagu tu pon bleh diconsiderkan sebegitu..hehehe

lagu haru-haru dorg pon aku touching sngt2 after tngk mv dye..mendayu-dayu k..




seugri, top, gd, taeyang, daesung













ni pic masa anugrah MAMA last two days at hong kong...big bang dapt 2 award for big bang n 2 award for GD...aku tngk award tu slama 3jam kat tonton smlm semata-mata utk tngk dorg pnye persembahan..hikhikhik

giler x minat..aku bngga jd one of their V.I.P
hehehe



gd@ji young ni leader group ni..
pling cute..
first aku mmg minat giler dye
dh lama beralih org lain..



top
siyes macho giler
aku ske die skang ni sngt2..heehe
even muka siyes tp prngai giler2 thap dewa..hehe






                                                    

taeyang@sol
aku ske gx die ni..hehe
nsem
dlm group ni die yg pling pndai menari




seugri@v.i

  maknae bigbang
nsem jgk..
hehehe
dulu aku mnat die before top..



                                      

daesung
stakat ni aku xde lg gilerkan mamat ni..hehe
tp aku ske character dumb n dumber kat family outing
hehehe



p/s: all pic from google





No comments:

Post a Comment