MY NICEFollowers

WELCOME

thanks for stopping by..
have a nice visit..and enjoy my blog..

Wednesday 26 December 2012

bohhhsyaaann..!!!!!!!!!!

assalamualaikum...

waaaaaaa.....aku bosan sangat2 dux dlm bilik je ni....td member n roomate aku dh kuar pegi pusat sukan nk cycling kate nya...uhuuukk..aku xikut pon..malas yg ammpun..tp skang u deserve it...hahaa...kan dh bosan...

sehari-dua ni aku mmg dh bertukar jadi spesies kelawar...mlm tidow kul 3-4 pg..then bngun pon kompem lah lmbt..ye dok??? subuh bangun semayang then tidow balik..haha...lunch aku skang ni pukul 4 tgharii..bhahaha...4 ptg k... terus dinner...mlm cafe ttup kul 10 so kalau dh lapar sngt mlm kul1-2 pagi tu ammbik milo fuze,, panas kan air je...haha..mkn biskut...xpon megi...rutin student univ hjung2 bulan...hahaha...

skang ni aku tengah sakit kepala xtaw ape msalahnya...whether xckup tidor or terlebih tidow...no one know...esok dh start first paper...bersabar lah...td hitung2 hari..ade 21 hari lg dux sini..
(sampai camtu skali)hahahah...xboleh bla jex....esok first paper tp dh ready ke blom??? bila pk result drop aku tensyen..bila pk study aku malas...huhu..sapa tau jln penyelesaian utk masalah aku ni angkat tangan!!!
for me satu je...KAWENNN....hikhikhik...gataiii hang noo!!

nk tengok running man dh abes episod aku tngk..haha...now tngh donlod ep 125..haha..sempat ag even dh nk exam..haha..study2 gak...tp time break tu kita tngk lah citer ye dok...ptg2 cmni pon xleh study...6t ape pon xmsuk..aku xboleh push2 sngt hahahaA(prasan manja)...kuikuikui

bosan2 pon melangut je lah keje..nk tidow ptg pon aku xbrape gemar..jp lg kang trlajak sampai mgrib..time bangun tu mesti rasa cm bengong je..hahaha....so jln terbaek nya kita hapdate blog..lpas tu sambung melangut lg...


ok lah dh abes mengarut...kbye...

p/s : lately aku ske mengarang..kehkehkeh



No comments:

Post a Comment