MY NICEFollowers

WELCOME

thanks for stopping by..
have a nice visit..and enjoy my blog..

Saturday 29 December 2012

dah nak masuk 2013

Hi..Tak terase tahun 2012 , 3 hari lagi dah nak habiss:D!!

Buat Keluarga : korang lah yg terpenting dalam hidup ku :* 

Buat Sahabat : Jangan lupe kan aku ya, bila suatu mase nnt kita terpisah 3-| 


Buat kawan2 : Maaf ya kalo aku ade silap n salah, yg disengaja mahupun tak disengajakan :)

Buat Musuh : Maaf bila selama ini aku selalu salah dimata kau :D

Buat yg sayang pada aku: Aku juga sayang pada kamu \=D/

Buat org yg pernah menyakiti aku: Terima kasih ya kerana sudah mngajar aku bagaimana utk terus bersabar:)

Buat yg tak kenal dgn aku : Terima kasih sbb setia save aku di contact korg,walau pun kekdg aku buat korang marah,suka BC yg bukan-bukan:]xx

Terima kasih korang sebab sudah ada dlm hidup aku,yg menjadikan tahun 2012 aku jd ceria :DO:)[τ̲̅н̲̅a̲̅nκ̲̅ ч̲̅o̲̅u̲̅] ({}) :*.♥



c&p

4 comments:

  1. hoho. Mulakan tahun 2013 dengan azam baru :)Hmm, kejap je masa berlalu kan . Tahu2 dah nak 2013 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup...tahun baru azam baru...and the most important carry on azam xtercapi tu... :)

      Delete
  2. Selamat tahun baru 2013..azam baru and buka buku baru for this year :)

    ReplyDelete