MY NICEFollowers

WELCOME

thanks for stopping by..
have a nice visit..and enjoy my blog..

Tuesday 18 December 2012

mcm2 ader..

good afternoon u'olls..

assalamualaikum...

mcm2 jd ngn aku nowadays...jasad aku je yg still kt sintok..tp soul aku dh ade di kg..huhu..miss my home damn much..uwaaaaaa..nk balik....

lamo giloss dh rase xblik kg...hurrmmm..sabor..sabor..final just around de corner..

mngu lpas pg pmc(psr mlm changlun) sbb aku dh lme giler nk mkn durian.. so pg smata-mata nk beli durian..ok set..

haha..pg ngn member aku..dua2 xtaw pape..abg tu ckp sekilo 4henget..ok aku phm

me : zura klau 1kg brape bijik??
zura : ntah...sebijik kot..
me : ok.. kita anggar sebijik sama dgn sekilo.. so kita nk bper bijik??
zura : 3 cukup kot..sbb nk mkn 5 org..
me : boleh lah.. (bang yg ni..yg ni..n yg ni.)pilih sndiri..

ok..dh...abg tu timbang skali total 5kg..haha...ok byr rmdoploh..yeaayy suke dpt mkn durian..


blik..g blik mmber aku then mkn..buka first durian tu..xsdap sngt tp habes..buah tu pon dh brpeluh2 cz buah lama..ok tp sbb dh agx best mkn hbes jgk..bka yg ke2 alaa msm lah...buat smbal durian je lah..buka yg ke3..xde perasaan k...tensen..

then esok aku kene cerrry-berry..wht the fish!!..asal tetiba j2..rasenya aku xde mkn pape plik pon..
pk pnye pk thats it aku dh ingt..asal mkn durian je aku akn jd cmtu..warhhh..baek punye alergic rite..dh laa buah tu aku suke thap gaban..camno??

durian crepe..skang ni thgh intrend teramat kan...semua org ckp psal ni..fb xabes2 update psal menda ni..tp aku??? xsuke..hikhik..sbb rasa durian dh xpure...krim die giler punye xbest (jgn marah sy) hikhik

nmpak best kan...tp aku brapa nk suke..

exceli u know what..entry ni dh lama giloss..ari tu tngh siok2 typing intrnet boleh plak xconnect..so xsave..kong hajo kan...


ari tu dpt cary mark ob dh tngk masing2 tu kuar kelas buat muka..bisik sana sini sbb xpuas ati..sikit melampau k..uhukkss.cmno klau dh cary mark pon xsmpai separuh...nk score final utk dpt best result mmg tidow, mkn ngn buku lah jwb dio eyh..hakhak..aku ni dh laa pemalas tahap gaban nk study,,hikhik,,cmne ajegiler nk score??



klau stdy cmni baru boleh kan nk score..tp aku mmg xboleh stdy cmni siyes...5min boleh kot..haha..
cara aku study rilek n santai..haha cmni



haha..bila lah nk score klau gini je gaya nye??


skang ni kan musim hujan...smlm aku bsuh baju pkai tangan..uhuuukkk tipu washing mechine...hihihi...hanger dlm bilik yg super sempit ni..then before pg mkn td bwk keluar kt ampaian..xsampai lima minit k..ok aku ulang TAKSAMPAILIMAMINIT huhh boleh hujan dgn lebat..xde bg hint..baju aku yg dh nk kering tu bah lg..huhu..sbar lah wahai hati...




yeeaayy kelas dh abes..tngal satu kelas je lg esok...sonok nyeee!! tp ade exam...ok buat xtaw je exam tu...dasar buruk perangai..xsedor diri student..hahaha..

tp skarg musim hujan so  menung kat bilik je...



p/s tajuk entry mcm2 ade tp reality xde pape k...hikkhookk




No comments:

Post a Comment