MY NICEFollowers

WELCOME

thanks for stopping by..
have a nice visit..and enjoy my blog..

Wednesday 19 December 2012

who is mr BFF??

assalamualaikum..

korang ape kabar??

first of all..ermm..thanks kpd semua follower sy.. bcoz sudi follow blog yg xsberapa ni..heehe..wlopon sy xtaw korunk baca x entry ni...ngehngeh..

sape2 yg klau dh bace entry2 sy sblum ni mst penah baca psal mr BFF kan..
yess dia laki but not laki sy...hikhik..ssah lah mmbhasakan diri sbgai sy..hikhikhik..aku k..klau xok pon buat2 ok eyh..meh nk citer sapa dia sebenarnya..

exceli mr BFF ni my bestfren..tp xtaw dia anggap aku ni bff die ataupun tidok..since kita xtaw hati org rite...aku kenal masa form1..kitorg xsklas pon..tp sbb dux ostel..so knal2 lah g2..dia xbnyk ckp pon..masa form1 tu taw kwjudan dia je tp xpernah plak nk berborak or berkwn dngn dia..geng2 aku kwn dngn kwn2 die tp xtrmsuk dia (ssah lah nk explain..buat2 phm je eyh)

form2 n form3 mcm biasa je..xbrckp gx ngn dia (dh tu cmne jd bff??) ko sbar eyh...time ni aku stil prangai giler2..kwn ngn laki..geng ngn laki...form2 xdux ostel tp form3 aku dux ostel blik... ade lah one day tu cikgu sains mintak tolong aku key-inkan marks kitorng..so aku tolong lah dgn rela hati..since cikgu klas aku ngn klas dia adalah org yg sama so aku tolong key-in kan klas dia jgk lah kan..masa thgh buat keje tu..terperasaanlah dia punye ic..' eyh2 birthday dia ni sama ngn aku lah' hahaha..ok habis sampai situ..

masuk form4 aku dpt klas aliran sains..which is same class with him..masa ni kitorg dh start ckp2 lah..tp xrapat pon..ckp as classmates je..klas time ni 38org..giler xramai..1st time spanjang aku bergelar student sekolah yg trpaksa dduk dlm klas yg rmai giler manusia..hehehe...masa ni giler bljar xphm pape..aku ni pyah nk fokus..lpas tu dlm klas dux blkng skali..haha...kompem lah pkran ntah kemana time blajar..

msuk form5 klas tu dibahagi dua..beza satu subjek..satu kelas biologi..satu lagi information of technology..aku ambik klas IT..dia pon ambik IT..so kitorng sekelas..time ni budak2 IT 18 org je..so boleh lah kita bernafas dan belajar dngn aman.. masa form5 lah aku rasa dpt classmate yg pling best n sngat lah terbaek..hehe..masa ni sbb xramaikan..girls yg comey n cute 10org boys yg hensem 8org..so kitaorg mmg rpt sangat..

sbb aku ni baik ngn semua org so smua org aku kwn (apekah???) hehehe...masa ni kitorng slalu je gaduh2..laki kan suke je klau boleh sakitkan ati org...tp bila ingat blik mmg best sngt2..dia pon suke je usik aku..tp xde lah jd bff lg sebab semua org mmg rapat sngt2..penah ari tu cmne aku bergurau bodoh dgn dia n seorg lg mmber kitorg..haha..aku nanges..manje sngt..smpai skng kitorg slalu je ungkit psal ni..hehe

dh abes form5 ingtkan dh xjumpe lg kan..alih2 aku msuk form 6..dia pon..tp dia kjap je..lpas dia kluar tu bru lah dia contact aku buat pertama kalinya..hehe..kitorang brsms smpai sekarang..hahaha..xlame pon kitorg kwn kan tp aku dh angap dia bff aku sebb dia tahu perangai aku..dia kenal aku cmne..semua msalah aku dia tahu..

last aku jumpe dia masa aku upper6..time tu dia g sekolah..aku dux ostel..dia singah jumpe aku..hehe....so dh lme giler xjumpe..dia dux jauh..so agx sukar la..tp xpe atleast xdpt jmpe pon kitorg slalu je contact..xpenah lg putus...aku ok je dngn keadaan skg ni..


hope our frendship will last forever..
thanks for being my BFF n always by my side ..

No comments:

Post a Comment