MY NICEFollowers

WELCOME

thanks for stopping by..
have a nice visit..and enjoy my blog..

Tuesday 14 May 2013

fire stone!!!

assalamualaikum n salam sejahtera to all of u... :)

perghhhh all of u lah sangat kenzzz....hahaha..what so ever!!

FIRE STONE aka BATU API

hahaha..boleh translate cenggitu???haha..biaaa arrrr

enough mengarut...batu api sangat sesuatu k...aku mmg xbleh bla ngn org ade prangai buruk ni...burok bebenor k... nak djadi kan ceghiter aku terlibat dlm kisah cinta 2 insan yang kononnya romeo n juliet sangat 
*tangankedadamatakelangit*
boleh sipolan ni tuduh aku ngn one of my friend sbg batu api...warggghhh...mcm aku xde bnda lain nk buat rite??ingt aku jeles ke...haha,,,sorry sikit...xde masa nak layan..

seriosly tuduhan xberasas....vunguks betoi...haha...hantar mesej memalam buta sumpah seranah kitorang..ape ko ingat kitorang ni tunggul kayu xberperasaan??

xde bukti kukuh..tapi boleh buat perangai camtu....siyes si polan ni ada masalah mental..maybe?? dayus kateko...wahahaha..

aku ape lg dapat mesej tu berapi beb..member aku tu lg ar membara terus...aku pon xtaw nape aku nk kene berapi gx sbb member aku yang dpt msg tu..tp since aku mmg terlibat so berapi aku boleh di considerkan sebagai berasas lahh kan....dh tu bersembur keluar perkataan @#$^%&%# dari mulut aku...xtahan derrr...senyap sipolan tu kene sembur...

tobat xnak terlibat weyh dlm kisah cinta org...haha

ok that its..

korang yang kat luar sana tu tolong lah jgn buat perangai buruks ni...sangat sesuatu k..dosa memfitnah lebih besar dari membunuh k..

No comments:

Post a Comment