MY NICEFollowers

WELCOME

thanks for stopping by..
have a nice visit..and enjoy my blog..

Saturday 25 May 2013

throw back to zaman kanak-kanak

assalamualaikum...

ermmm this week mmg free sangt2..haha..bleh diconsiderkan sebagai study week yg xbrp nk study sangat..kelas still ada...tp xfull..2 or 3class je lg...tu pon yg sbjek xsmpat nk cover smua chapter..so kena attend klas jgk...but sokeyh laa..hehe...

ari tu masuk klas engineering science then buat experiment pasal kelajuan ketebang kertas.. haha..setiap group kena ada 3 design...group aku 5pompuan melayu yg ayu..haha...semua xpandai buat..siyes lupa..tipu laa kan kalau cakap xpernah buat or xpernah maen masa kicik2 dolu...tp i is lupa..haha....last2 desperate aku maen bantai je buat..

boleh laa drp xde langsung ka...dlm kelas aku tu ada 2org budak indon....
ikuti perbualan aku dgn zulia tntang mereka..perghhh!!(xhagak)

aku : zulia try ko tngk dorg punya..
zulia : wahh..pandai nya dorang buat camtu.camne eyh??
aku : entah..ko pegi lah tanya..then ko suh buat utk kita satu..hehe 
zulia : xnak laa..maybe kat indon dorg buat kpltrbang kertas camtu kot..
aku : a'aalah..kat mesia aku xpernah jumpe pon..

hahaha...bodo je...asal budak indon tu buat ape2 yang xde kat malaysia mesti ckp cmtu...ari tu kitorg xbleh jwb satu soalan..then tanya kat budak indon tu....sekali dia bg formula yang xpernah aku jumpa..haha..then kuar arh ayat "maybe diorang blaja kat indon kot camtu" hahaha..xbleh blaa k...

gmbr ketebang dorang lupa nk snap..sbb iolss segan..kekeke...

me,zura,sue,zulia,zue,huda
ni hari laen..tetiba termasuk skali..hehe

happy dpt siapkan satu

tunggu turn nk berlepas..hahaha

my simple gojes design..pfftttt!!!



baju putih kat blkng tu budak indon yg aku citer td...hahaha

us with our ketebang...



k....byeee!!!

see u next entry

No comments:

Post a Comment