MY NICEFollowers

WELCOME

thanks for stopping by..
have a nice visit..and enjoy my blog..

Friday 10 May 2013

PERASAAN!!

assalamualakum..

hari ni aku xtaw nk buat apa..lg???? 
huhuhu..
nk citer sikit...sejak sehari dua ni aku rasa perasaan aku tersekat je..feel like something yang xdpt utk dilepaskan...camtuu..aku rasa macam nak nangis tp xde sbb..xkan tetiba nak nangis..sorang2 lak tu...sangat sesuatu k...

rasa ni sakit sangat....nak marah tapi xtaw nk marah sapa n kenapa...xkan tetiba aku nak mengamuk xtentu pasal...6t kang kwn aku ckp aku meroyan....waaaaa...xmooo...

korang penah x rasa macam ni??

semalam ckp ngn bf aku pon dia dh mmg xde perasaan lg lah menambahkan perasaan gundah gulana aku ni..menyampah....

aku dpt rasakan one of the reason aku rasa mcm ni bcoz aku bru tinggalkan kg halaman tercinta..uhhuukk..mungkin tu sbb nya...aku xsuke dtg sini...bnyk keje nk kena settle..aku stress...huhu..nk dux umah rehat2 je...boleh??

mommmy nak balik!!!!!

dh 3hari aku kat sini tapi rasa mcm 3 tahun....waaawaaa...susah nau nk adapt........

lega dpt meroyan kat sini..pffftttt :)

googled...

No comments:

Post a Comment