MY NICEFollowers

WELCOME

thanks for stopping by..
have a nice visit..and enjoy my blog..

Friday 4 January 2013

22 years old!!

assalamualaikum..

weyh umo aku dh 22 lah..siyes xtaw dh tua..uhhuukk...boleh xprasan umo dh mningkat..haha..mmg kita xkan cukup umo klau xsampai tarikh birthday lg kan..tp bila time skool kan mst dh naek tngktan or drjh lain..so mksud nye umo pon perlu tambah satu angka lg kan..haha..

21+1=22

haha

boleh xprsan umo sndiri...sibuk tanya cmne budak2 first day kat skool..yang tu boleh ingat...yg xbleh blah siap pecahkan belon lagi masuk tahun baru..haha..tp umo lupe nk kira..

aku boleh sedarnya umo aku dh brtambah satu bila cousin aku apdate status kata nya umo dh 21..haha..aku dgn konfiden nya g coment tnpa segan silu..

"weyh umo ko doploh jgn nk prasan 21 lah"


lpas tu mcm konpius lah kan..tnye mmber aku..pstu bantai gelakkan aku..
siap suh aku kira lagi 2013-1991=???
hahaha..xboleh blah sangat yg amat k...uhukkk....

hahaha..rmai giler kondem aku smlm...hahaha...sian aku weyh siyes xprasan..kehkeh..tp nseb sempat back up diri sndiri ckp tarikh lahir xsmpai lagi..so still 21...hahaha...

ok tu je..aku bz ngn stdy..uhhuuukk..

bye

No comments:

Post a Comment