MY NICEFollowers

WELCOME

thanks for stopping by..
have a nice visit..and enjoy my blog..

Tuesday 22 January 2013

lovers conversation

assalamualaikum...

td tengah syok2 godek2 pesbuk jumpa org post conversation ni...
hehehe..sweet giler laki ni...
lawak pon ade
bijak skali....haha..
bnyak nau lah komen nya plak ye dok??

jom amalkan beramai2...haha



BOY => A, B, C..
GURL => what ??
BOY => Always Be Careful..
GURL => ahahaha.. then ??
BOY => D, E, F, G..
GURL => ??.
BOY => Don't Ever Forget That..
GURL => forget that..!!
BOY => I'm H, I..
GURL => what H, I ??.
BOY => Happily Inlove..
GURL => so ??.
BOY => J, K, L, M Just Keep Loving Me..
GURL => and how about N, O, P, Q, R, S, T, U, V, W, X, Y, Z ??.
BOY => No Other Person Quite, Reasonable, Shall Treat U Very Well Xcept me Your Zauj...

# soo sweet ~ (^_~)

Berkasih Sayang Kerana Allah
Senyumlah walau hatimu sedang menangis

Post by ♥ Az'zahra Network ♥

No comments:

Post a Comment