MY NICEFollowers

WELCOME

thanks for stopping by..
have a nice visit..and enjoy my blog..

Saturday 19 January 2013

adakah aku setia??

assalamualaikum...

adakah kau setia???


Sejak aku jatuh cinta padamu
Perasaan aku sering terganggu
Adakala aku rasa curiga
Adakala semacam tak percaya
Adakah kau setia kepadaku??

ok dah stop jiwang..tu aku c&p lagu stings..hehehe..kalo nk harap aku jiwang lambat lg kot..hikhikhik..aku ni spesies hati batu xde perasaan kot..hehe,...penah one day kwn aku tegur sbb dia xpercaya aku minat baca novel...dia kate xseswai ngn aku..boleh??


back to the title adakah aku setia?? kalau bab2 couple maybe aku setia n maybe x...sbb kdg2 bila aku dh syg org tu  aku akn setia wlaupun aku kdg2 kuar ngn org lain tnpa pengetahuan dia..hehe..kuar saje je utk penuhi masa senggang boleh?? uishh perangai..

ok dah melalut...sbnarnya nk citer aku ni pengguna setia..once aku dh selesa guna produk tu mmg sampai sudah aku akan guna bnda tu...aku mls nk pk bnyak time nk bli sumting tu..cthnya aku suka gne head and shoulders kan..start guna syampoo ni masa aku form4 kot..sampai skang aku still guna..org kata tukar2 sympu akn merosakkan rmbut rite..so tu satu sbb knapa aku xpenah nk tukar..aku bnyak kelemumur..so h&D adalah alternatif terbaek..

deodorant pon sama.. aku pengguna setia rexona teen music yg spray tu..mmg dh berbotol2 kot ...lame giler dh aku guna..yg ni pon bgos utk aku sbb aku ni kuat berpeluh especially armpit...huuuhhh..malu seyh..tp masalah aku dpt diselesaikan dgn mnggunakan rexona teen music tu..hahaha...

ok thats it psal produk tu..hehehe...ada lg bnda2 lain yg aku setia tp agx memalukan utk cerita di sini...hikhikhik...sebenarnya aku buat entry ni tuk citer pasal pensel aku yg hilang ari tu...
pensel aku pon aku dh ulang beli patern yg sama dh berapa kali..maybe yg latest ni dh masuk yg ke-4..mmg aku ni jenis manusia yg terlampau setia kot..hehe...

mula2 beli dulu aku ingat lagi sebenarnya aku dh tersilap beli...mechanical pensel ni sepaatutnya beli yg 0.5 tp tersilap beli yg 0.7...lpas tu aku khabisan pensel lead then kirim to my sis..sekali dia pegi beli sepeket yg ada doplas tu..haha..sampai sekarang xabes lg aku guna kot..time tu aku form5 kot..

lelama pensel tu hilang...aku pon pegi lah kedai ternmpak pensel yg sejibik mcm aku tu so xperlu pk pnjang terus grab it then g kaunter..haha.....lpas tu rasa cm best je guna pensel tu...dh hilang pegi beli lg..dulu harga dia singgit lebih je...bln lpas aku beli dh rm2.80..cepat betulkan masa berlalu...**motip??

penah member aku tnye xbosan ke guna bnda yg sama je bertahun2..hahaha..jwpannya aku kan pengguna setia so istilah bosan tu xde...kehkeh..tipu je..penah gx rasa bosan asyik bnda sama je bertahun2 kan..tp dh aku xjmpe  pengganti yang lebih baik dari yg asal tu that why i keep continued  using the same things..

k.bye


No comments:

Post a Comment