MY NICEFollowers

WELCOME

thanks for stopping by..
have a nice visit..and enjoy my blog..

Saturday 26 January 2013

kreatif ke??

assalamualaikum.

ermm..xde citer interesting tp still nk hapdate..haha..last2 cmni lah gayo nye..
ckp2 kosong then xde motip..boleh lah asal ade entry baru..keh2..layan je lah...now aku kat kampung...bosan giler...xde org yg boleh diajak berjimba plus plak tu ni time hujan..so jgn nk harap sangat lah kan...dux rumah atas katil n tidow dediam..kahkah..

td godek2 picture lama terjumpa lah gambo2 ni...gmbr ni dah lama pon...ntah bila..ni ambik masa berhnti smayng kt masjid mana ntah..dh lupo pon...gmbr2 yg super kreatif ni pon bkn aku yg ambik...haha..aku penat..so rehat je lah..kwn aku dgn gigih nya berjemur tgh panas utk dptkan kepuasan katanya..
dh xperlu ckp bnyak..kita lyn je gmbr2 ni...lpas tu korang decide lah kretif ke x...orait..gimme five!! kehkeh













ok dh tu je..so amacam?? ape komen korang??

hehe..ngade mintak komen bagai..xpe lah kan bkn slalu pon...gmbar2 ni aku cantum2 kan sbb bnyk sngt..kahkah..tp ade yg siap kuar 2 kali tu apesal..haha..yg tu terover lah plak..xpe...just ignore k..

No comments:

Post a Comment