MY NICEFollowers

WELCOME

thanks for stopping by..
have a nice visit..and enjoy my blog..

Tuesday 15 January 2013

beto khusyairi

assalamualaikum...

beto kusyairi sapa xkenal kan..jejaka feymes skang ni..hehe..dia punye lakonan mmg buat aku cair..haha..minat dia sesangat sekarang ni...skrang ni aku tengah dux marathon n kumpul citer beto...fyi beto dh pon kawen..gojes lagi taw wife dia..hehe..wife beto punye blog... aku baru gak follow blog ni.. tp sdkit sdeyh sbb blog tu dh lame xberapdate..hehe...bz agxnya...

ok dh..bnyak dh citer yg dilakonkan oleh beto kan...jom tengok senarai yg dh aku listkan di bwh ni..

v

v

v

v

first citer beto yang aku tonton

JUJUR AKU DAYUS


best citer ni..huhu..nanges2 kot aku tonton

citer dia nora danish ngn beto ni kapel.. lpas tu kawen.. then beto kene keje luar negara..blik konon nya nak buat surprise kat bini dia.. skali balik tengok bini dia tengah bersama exnya.. beto xtaw bini dia kene rogol.. beto kuar rumah then excident.. lpas sdar tu dia xambik tahu pasal bini dia ni..nk cerai tp sayang.. xnak cerai tp benci...g2 lah  kot roughly nya..hehe

AKU DIA DAN TONG SAMPAH


citer ni pon best gx.. beto jumpe siti saleha ni masa nk buang surat ex dia...siti saleha pon nk buang surat dari ex dia..lpas tu dorang berlanggar then surat tu tertukar...boleh plak ex siti saleha ngn ex beto ni kapel..lpas tu dorang ni plan bersama utk dpt kan blik ex masing2 g2..dlm dux plan2 tu tetiba jatuh cinta..haaa.. g2 lah citer nya...


aku suke scene ni..hehe...bijakkan.. :)

JANJI JUJUR SEPI


janji jujur sepi ni pon sedeyh...huhuhu
kisah nya beto ni mak dia tinggalkan kat jln chowkit masa dia budak then joe tolong dia..dia terhutang budi ngn joe g2 lah kan..joe sakit lpas tu meninggal..izreen ni makwe joe xtaw pon yg joe dh mati lpas tu depress..beto ni kira bestfren lah ngn izreen kan then dia tolong pjuk izreen..tp beto suka kat neelofa..dorang jumpa ats lrt stiap pgi..lpas beto tegur zip sluar neelofa tu dorang pon kapel..tp sbb beto dh jnji dgn joe nk jaga izreen dia mcm jd dlm dilema sbb time tu jgk neelofa tu ajak beto g luar ngara..ksdhannya korang tngk sndiri eyh..hehe

ISTANBUL AKU DATANG


best sangat citer ni aku dh tengok dua kali kot..haha..plus plak lisa yang belakon lg lah suka kan..mmg rugi taw sapa xtengok citer ni..tp aku rasa korang semua mst dh tngk kan..haha...aku xske watak azad dlam citer ni kesian lisa taw..hehe..tp overall mmg best..xmo bg sinopsis sbb aku yakin korang mst dh tengok..hehe.. :)

KG SEMARAH PADI




citer ni beto dengan isteri zahiril adzim..
aku xtengok pon lg citer ni..bru je lpas donlod..tp tengok komen2 tu dorang kata lawak..rasa xsbr nk tengok tp citer ni stail mcm citer dolu2 k...

KASHAF IMANI



citer ni pon aku xtngk lagi.. baru tengah donlod..hehe...tp baca sinopsis tu mcm best..hehe..so hopefully best lah kan...tp beto ngn syarifah amani kompem best..hehe..citer ni aku rasa dh lama kot..ntah lah...tp stat2 citer beto dux dlm kubur sedikit seram disitu..hehe...


tu je buat masa ni...hehe...kalau ade lagi citer yang aku termiss tp best korang gtaw eyh..hehe..
perasan x makin lama makin pendek aku punya huraian utk setiap citer tu,,haha.. i is malas plus xde idea...sabor je lah k..

bg korang2 yg nk tengok citer2 ni boleh donlod SINI tp ade gax yg aku donlod kat utube..pepandai lah korang eyh..hehe..ok sampai sini je..
  

p/s : all pic are googled.. 


k, bye.. :)


No comments:

Post a Comment