MY NICEFollowers

WELCOME

thanks for stopping by..
have a nice visit..and enjoy my blog..

Thursday 10 January 2013

kanak-kanak

assalamualaikum..

meh nk citer sikit..ermm..aku ni ade pengalaman kerja dekat nursery..aku keje dulu kejap je lpas stpm masa tengah tnggu result..kerja kat nursery ofcoz lah kena lyn bebudak kan...dorang punya age dari umo beberapa bulan sampai lah sekolah rendah..yg tua xde nya..hahaha..budak2 yg dh sekolah diorang pegi mkn n mnd je lpas tu terus pg fardhu ain..klau yg tadika tu..setengah hari je..

faris, farish, adam, raihan, angah
aku rapat ngan semua budak2 kat situ..mmg rapat sangat..rindu dorang sangat2...aku lyn dorang mcm adik aku sendiri..lpas keje kat situ..minat aku ngn budak2 mkin bertambah2..hehe..kdg2 terpk 'bestnya klau ade anak sndiri'...hehehe..

budak2 pon rapat ngn aku sbb aku suka mlyan dorang..mintak pape pon aku bg...dduk atas riba..nk tidow aku dodoikan..warhh..sweet g2...

aku rindu anak aku masa kat taska..haha...nama dia QAYYUM..aku mmg baik sangat2 ngn dia...pg2 masa mak dia hantar klau pekerja lain yang ambik mst dia nanges..haha..klau aku pg ambik rilek je tidow atas bahu aku..hahaha..ngade sangat...aku nk buat keje pon mst kene dux tp aku je..dia ni style blur2 sikit..umo dlm 2taun kot..aku lupa..budak2 sebaya dia aktif je..dia je yg xnak bergaul..klau main ngn org je asyik nak gaduh...sbb tu dia maen ngn aku je..hahaha..

SAFIYA, PUTERI ni plak budak pompuan yang sangat comey..hehe..safiya kitorang panggil PIYA..puteri lak PUCI..aku suke sangat time dorang ngadu..puci ni ade abang nama ayid..nakal bukan maen..suka usik adik dia..6t kang puci datang bgtahu aku.. "kakak,, ayid buat uci" uish...rindu sangat dorang..piya ni plak suka gaduh ngn bdak lain..haha..time nk marah asyik jeling je org.haha..naik seram kakak...

insyirah, puteri, ayid, hujng skali farish..

safiya time ambik gmbar je malu..hehe..comey!!
ade lagi sorang bdak laki ni nama dia AQIL..haha..cakap pelat lagi..kdg2 aku pon xphm...dia pon baik ngn aku..selalu dengki ngn QAYYUM...haha..kalau aku lyn qayyum je xlyn dia mesti pg dux sebelah kau then buat muka sedeyh..mata berair nak nanges..haha..mmg lawak sangat..kadang2 g ngadu..."kakak.. dia ambik maenan aqil" huhu...sedeyh sangat muka nya...aqil ni ade adik AFIF...mmg org lain xboleh rapat ngn adik dia..msti dia mrh sbb dia ingat org nk usik adik dia..sayang nau lah tu...

aqil, iqbal.alia
dorang ni mcm2 perangai ade...mmg best sangat aku keje..leteyh pon berbaloi rasanya..haha

all pic aku cilok kat taska punya fb..hehe...gmbr dorang dlm fon aku semua hilang gara2 terformat ari tu..huhu

skang ni kan mmg banyak kes buang and penderaan bayi...siyes aku sedeyh sangat dgn nasib bayi2 tu...aku ni minat sangat dengan baby...that why aku mmg xbleh nk terima org buat bayi mcm tu...kdg2 aku terfikir knpa lah xbagi aku  je baby tu..aku sanggup jaga asal kan support perbelanjaan baby tu..haha..boleh?? aku kan student lagi...diri sendiri pon org tanggung camne nak tanggung anak..haha...tp siyes aku penah terfikir nak ambik anak angkat...hehe ('_')v...

ok..daaa

No comments:

Post a Comment