MY NICEFollowers

WELCOME

thanks for stopping by..
have a nice visit..and enjoy my blog..

Wednesday 9 January 2013

nothing to do!!

assalamualaikum uolss..

ermm paper aku tinggal satu je lagi..tu pon 17hb ni..lmbt lg..hehe..so skang time aku rest giler2..haha..masa exam 3 paper straight tu aku mmg stress sangat2..mmg xde masa utk aku rest langsung..penat yang amat..muka dh berjerawat..mata dh brtukar jadi mata pnda..huhuhu..tensyen weyh..

siyes masa tu aku rasa mcm xbrpijak di bumi..(perumpamaanselalujexblehblah)
tidow kul2-3..lpas subuh dh xtidow...ngadap buku je keje..uhuuukk..klau lpas subuh aku tidow kompom ptg baru bangun....kepala sakit xyah citer lah kan...ksian diri aku sndiri..huhuhu

but now..aku pulun tidow..haha..smpai sakit2 badan weyh...sakit kepala..muka xyah ckp lah kembang..eye bag lg...hahaha...skang ni pon aku bru sejam bngun..mkn n mnd pon blum lg...kehkeh...xsopan punya pompuan..hahaha...

ari tu aku g watson cari ubat jerawat..haha..tp xtaw nk bli ape sbb ubat yg aku biasa guna tu kakak aku yg belikan..so aku xtaw mana nak beli kat sini..so aku gamble je..then beli t3 pimple gel...xde lah mujarab sangat..haha..tp ok lah kan daripada xde..pusing2 watson tu jumpe lah cucumber pad..haha..xpk pjg aku terus grab it..aku sangat perlukan nya masa ni...tp baru sekali je pkai..ok lah kot..


aku harap sangat this two things dapat overcome  masalah aku..hahaha...


ermm..ok dh abes citer pasal tu..ok now aku kan xde buat pape sampai 17hb ni slain drp study..so aku decide nk buat partime ngn member aku..haha...aku keje dkt waffle corner..boleh lah dari tidow je dlm bilik xde buat pape..aku keje mlm..msuk pkul6 sampai pkul12..smlm 1st day..ok lah..xde lah penat sangat..biasa je..mlm ni skali lg..lpas tu bila ntah lg..aku xtngk jadual lg..tp bukan stiap mlm lah...aku kje maybe dlm 4x je kot..haha...giler..gaji jap aku xsampai rm100 pon..haha..xpe lah.aku keje just for fun k..

hehehe

ok that its

peace yoo!!


No comments:

Post a Comment